Home Faq

Meestgestelde vragen

Antwoorden op vaak gestelde vragen over telefoon- en tabletreparatie

Wij hebben geprobeerd de meest gestelde vragen eruit te lichten, en om u tijd te besparen, hebben wij de antwoorden op een rijtje gezet. U vindt ze hieronder. Als u nog een vraag wilt stellen, kunt u dat doen door het formulier in te vullen. Wij van onze kant beloven u zo snel mogelijk een gedetailleerd antwoord te geven.

De meeste reparaties duren minder dan een uur. Voor iPad mini reparaties is het proces iets gecompliceerder en kan het 1-3 uur duren. De meeste van onze iPhone schermreparaties nemen minder dan een half uur in beslag.

Wij repareren bijna alle Apple, Samsung, LG, Motorola, HTC en Nokia toestellen. Naast de iPhone en de Galaxy serie repareren wij ook de LG Nexus 4 & 5, LG G2 & G3, Nokia 928 en 1020, en Blackberry Z10. Wij zijn ook in staat om de meeste andere telefoons te repareren, dus bel ons met uw specifieke toestel.

Afspraken zijn niet nodig. U kunt uw telefoon, tablet of laptop op elk moment binnenbrengen voor reparatie op dezelfde dag, en dat voor de meeste toestellen, en in minder dan een uur!

Het aanraakscherm en het glas zijn afzonderlijke elementen, maar zijn permanent met elkaar verbonden. Daardoor kan uw digitizer nog steeds werken, zelfs als het glas barst, zodat u uw telefoon of tablet tijdelijk kunt gebruiken. Het nadeel is dat wij de hele voormontage moeten verwijderen om een glasreparatie uit te voeren. Bij de meeste iPhones moet u zowel het glas als het LCD vervangen, maar bij veel van de Samsung Galaxy telefoons kunnen wij een goedkopere reparatie van alleen het glas aanbieden, op voorwaarde dat uw OLED nog functioneert en onbeschadigd is. Voor iPads kunnen wij over het algemeen het glas vervangen zonder het LCD-scherm te beschadigen.

Wij brengen geen kosten in rekening voor diagnostiek, en als wij uw telefoon niet kunnen repareren, worden u geen kosten aangerekend.

Ja, wij herstellen waterschade. Als uw toestel nat geweest is, kunt u het het beste meteen uitzetten. Sluit het niet aan om op te laden en probeer ook geen nieuwe batterij. Wij bieden een gratis diagnose voor alle reparaties, en voor de grootste kans op reparatie brengt u het toestel zo snel mogelijk binnen.

Wel, u zult zeker geld besparen, maar er zijn veel belangrijke aspecten waar u op moet letten. Reparaties die u zelf uitvoert kunnen de garantie ongeldig maken als er iets fout gaat. Als u niet over de technische vaardigheden beschikt om de reparaties uit te voeren, kunt u met een onbruikbare telefoon komen te zitten.

To top
WhatsApp whatsapp